Hvad er det? Hvad kan det gøre for mig? Skal jeg prøve periodisk faste?
Dette korte indlæg giver en hurtig introduktion til periodisk faste. En mere dybtgående artikel omkring faste, hvorfor, hvordan, hvornår skal du gøre det, og videnskaben bag vil blive udgivet på en senere dato.
Først og fremmest er periodisk faste IKKE en diæt. periodisk faste kan bruges både til at tabe fedt OG til at opbygge muskler. Der er ikke én metoder der passer alle. periodisk faste er et værktøj til at nå dit mål. Det er en måde at gøre, hvad du allerede gør, med ekstra fordele.
periodisk faste er, for de fleste, en nem måde at spise og leve socialt. Der er forskellige tilgange til denne form for faste. Én metode er 16/8. 16/8 vil sige at man faster hver dag, (eller valgte dage i ugen) i 16 timer, og spiser imellem de 8 resterende timer. Jeg benytter mig selv af dette og har de bedste resultater for mig). 24-timers fasten. 2/5, 1-2 dage om ugen. Periodisk faste er meget lettere (for de fleste), end at følge en streng diæt (selv om du kan gøre begge på samme tid). Mange kostvaner fejler, fordi vi mister motivation og ikke kan holde det ved lige på lang sigt. Periodisk faste er en metode og en livsstil, der er bemærkelsesværdigt let at holde fast i over lang sigt.

Med vores individualiserede kostplaner tilbyder vi vores medlemmer at bruge periodisk faste, for at kickstarte transformationen.
Kontakt os for mere information.